tisdag 31 januari 2012

Fiskmössor!

Ni som känner mig vet ju att mitt aldra vanligaste pyssel är stickning. Jag stickar jämt. Jag har faktiskgt flera projekt på gång samtidigt oftast. Men nu senast var det försenade julklappar på gång. Mina två småbröder fick varsinn Fiskmössa!
Jag kunde inte låta bli att ha lite roligt med dem innan jag gav bort dem så här är den lilla fotosessionen som jag kallar: "bebis blir äten av fisk."  Tyvärr var han gaska bra på att ta sig loss från fisken så mina tilltänkta sjö-bebis bilder blev inte så bra...

Ja, alltså jag gillar själva bilden men det synns ju att det inte är en sjö-bebis utan en bebis i en fisk...

Men oj vad roligt man kan ha med mamma när hon fotar, om det ska vara så här kul blir det nog fler fotosessioner i framtiden.

Short resumé: I made fish hats for my younger brothers and couldn't resist doing a "fish eats baby" photoshoot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar